پوست تابشی ، موهای براق و ناخن های محکم فقط از یک بطری یا زیبایی به وجود نمی آید.

 
برخی اقدامات مهم (و آسان!) وجود دارد که می توانید امروز انجام دهید تا به طور طبیعی پوست ، مو و ناخن سالم داشته باشید. به عنوان یک امتیاز اضافی ، بسیاری از این روالها برای تقویت سلامت و رفاه عمومی شما کار می کنند!
 
از آنجا که مو ، پوست و ناخن ها متعلق به یک سیستم بیولوژیکی یکسان هستند ، سیستم انتگرالی و از پروتئین ها و سلول های مشابه تشکیل شده اند ، بسیاری از مراحلی که شما برای بهره مندی برداشته اید به احتمال زیاد هر سه مورد را بهبود می بخشد. در اینجا پنج نکته ساده در مورد چگونگی گرفتن موهای سالم ، پوست و ناخن ها آورده شده است:
 
5 نکته برتر در مورد چگونگی طبیعی گرفتن مو ، پوست و ناخن های سالم
بهترین غذای غذایی را برای پوست و مو سالم انتخاب کنید
مزایای آب آشامیدنی
قرار گرفتن در معرض خود را در برابر اشعه UV خطرناک محدود کنید
تأثیر استرس بر روی پوست و مو شما
دریافت بهترین مکمل ها
 
 
1) بهترین غذای غذایی را برای پوست و مو سالم انتخاب کنید
اولین جایی که باید شروع شود با رژیم غذایی شماست.
 
مهمترین مواد مغذی برای سلامت پوست 1 شامل ویتامین های A ، C ، E و D و همچنین روی ، سلنیوم و مس است. بسیاری از اینها موارد مشترک دارند: آنتی اکسیدان ها هستند که از پیری و آسیب دیدگی پوست محافظت می کنند
 
آنتی اکسیدان ها ، که در بسیاری از غذاهای گیاهی به عنوان گیاهان دارویی یافت می شوند ، همچنین عملکرد مهمی در حفظ ظاهری سالم و جوان دارند. با اضافه کردن زغال اخته به صبحانه صبح خود ، روز غذای خود را با غذای فوق العاده شروع کنید.
 
اسیدهای چرب ضروری ، به ویژه اسیدهای چرب امگا 3 ، همچنین به حمایت از سلامت پوست و محافظت در برابر چندین بیماری پوستی کمک می کنند .3 سپس Biotin ، یا B7 وجود دارد که برای سلامتی موها ، پوست و ناخن ها آنقدر ضروری است که به آن لقب گرفته است. ویتامین H ، که از کلمات آلمانی برای مو و پوست سرچشمه می گیرد که هر دو با H شروع می شوند (Haar and Haut).
 
همچنین می خواهید از غذاهای التهابی در رژیم غذایی خودداری کنید. هنگامی که غذاهایی را که باعث ایجاد واکنش التهابی می شوند ، مصرف می کنید ، می تواند به عنوان اختلالات پوستی ظاهر شود. اگر به بعضی از غذاها حساسیت دارید ، می توانید التهاب را به صورت بریدگی درون بثور یا کهیر مشاهده کنید. با این حال ، برخی از علائم ظریف تر حساسیت به مواد غذایی یا التهاب ناشی از غذا می تواند شرایط مزمن پوست مانند اگزما ، پسوریازیس و روزاسه و همچنین پیری پوست باشد.
 
می توانید تمام این مواد مغذی را به عنوان مکمل هایی برای مو ، پوست و ناخن ها پیدا کنید ، اما می توانید از طریق مواد غذایی آنها را نیز مصرف کنید:
 
ماهی های چرب مانند ماهی قزل آلا که سرشار از ویتامین D و اسیدهای چرب امگا 3 است؛
تخم مرغ ، که سرشار از بیوتین است.
سبزیجات سبز برگدار و مغذی مانند کاله ، اسفناج و لوبیا و
میوه ها و سبزیجات رنگارنگ ، سرشار از آنتی اکسیدان ها هستند.
بهتر است لبنیات و گندم ، که تمایل به غذاهای التهابی دارند ، به حداقل رسانده یا از آن جلوگیری کنید
2) مزایای آب آشامیدنی
قدم مهم دیگر در جهت موهای سالم ، پوست و ناخن ها ، ماندن آبرسان نیست. یکی از اولین علائم کم آبی بدن خشکی است. با ادامه آب بدن ، ممکن است منجر به از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست شود. هنگامی که شما به صورت مزمن دچار کمبود آب بدن می شوید ، می توانید با پوست خارش دار و خارش دار به سر بیایید و همچنین ممکن است به علائم پیری کمک کند.
 
بهترین راه برای آبرسانی ، مصرف مقدار زیادی آب ، ترجیحاً فیلتر شده است. یا برای کمی تنوع ، آب لیمو یا گیاه خانگی و میوه تزریق شده میوه را امتحان کنید. این طعم خوشمزه است و شما از مواد مغذی موجود در میوه و گیاهانی که برای تزریق استفاده می کنید بهره مند می شوید.
 
احتمالاً تعجب می کنید ..
 
چقدر آب باید آب بنوشم؟ دستورالعمل کلی نوشیدن بین 0/5 تا 1 اونس آب برای هر پوند وزنی است. این فرمول بسته به فعالیت های روزانه شما متفاوت است. اگر در آب و هوای گرم زندگی می کنید و مرتباً ورزش می کنید ، میزان مصرف آب شما باید در سطح بالاتری باشد.
 
 
 
(0.5 تا 1.0 اونس) X وزن بدن = اونس آب در روز
 
 
 
نکته شماره 3: قرار گرفتن در معرض خود در برابر اشعه ماوراء بنفش UM را محدود کنید
قرار گرفتن در معرض آفتاب واقعاً 22 برای سلامتی پوست است.
 
از یک طرف:
 
شما به ویتامین D برای درخشان شدن پوست ، مو و ناخن ها نیاز دارید و یکی از بهترین راه های دریافت آن ، 10 تا 30 دقیقه قرار گرفتن در معرض نور آفتاب محافظت نشده در روز ، بسته به فصل ، رنگدانه های پوستی و نزدیکی شما با استوا است. .5
 
از سوی دیگر:
 
قرار گرفتن در معرض زیاد منجر به آسیب سلولهای پوستی می شود. این نه تنها منجر به سرطان پوست می شود ، بلکه می تواند به علائم پیری از جمله چین و چروک ، خطوط ریز و لکه های سنی نیز کمک کند. آنتی اکسیدان ها فقط می توانند اقدامات زیادی برای مقابله با این آسیب انجام دهند ، بنابراین بهتر است قرار گرفتن در معرض.6 را محدود کنید
 
با محافظت از پوست ، مو و ناخن های خود در برابر اشعه ماوراء بنفش و آلودگی با لباس و ضد آفتاب ، وقت خود را در خارج از منزل که دارای تأثیرات سلامتی زیادی از جمله ویتامین D و کاهش استرس است ، متعادل کنید.
 
4) تأثیر استرس بر روی پوست و مو
آیا وقتی استرس می کنید ، دچار آکنه یا بثورات می شوید؟
 
تو تنها نیستی.
 
استرس یک دلیل شایع در بروز مشکلات پوستی است .7 استرس می تواند التهاب را ایجاد کند که به نوبه خود باعث ایجاد شرایط التهابی پوست مانند آکنه ، اگزما ، روزاسه و پسوریازیس می شود. استرس مزمن همچنین باعث تسریع در پیری پوست و افزایش خطر ابتلا به سرطان پوست می شود.
 
در دنیای استرس زا امروز ، پیدا کردن راه هایی برای کاهش استرس بسیار مهم است. اگر می توانید از این کار اجتناب کنید ، این بهترین گزینه است. اکثر ما باید با آن زندگی کنیم ..
 
بنابراین چند روش برای کاهش اثرات استرس برای پوست و موهای بی عیب ذکر شده است:
فعالیت های ذهن آگاهی
مراقبه
یوگا
ورزش یا ورزش
هنر ، موسیقی و رقص
گذراندن وقت با کیفیت با دوستان و خانواده
بیرون رفتن در طبیعت
صرف وقت با حیوانات خانگی.
مواردی را که برای شما مفید است پیدا کنید و خواهید دید که آنها تا چه حد برای کمک به پوست ، مو و ناخن های شما نیز می روند!
 
5) بهترین مکمل ها را برای پوست سالم ، مو و ناخن ها دریافت کنید
مکمل های زیبایی می توانند تقویت خوبی برای مو ، پوست و ناخن های سالم باشند. آنها به عنوان مکمل خوانده می شوند ، زیرا آنها از سایر کارهایی که برای حفظ سلامتی انجام می دهید پشتیبانی می کنند. برخی از بهترین مکمل ها برای سلامت مو ، پوست و ناخن های شما شامل موارد زیر است:
مرجع: فروشگاه اینترنتی ثانیکالا